BENVINGUTS PASSEU, PASSEU!
Aquest espai web és una via de difusió d'actualitat, de notícies, d'opinió i un recull virtual del dia a dia.

14 de novembre, 2008

Aspectacular... diguem-ne!

Senyors i senyores, amics tots... ladies and gentelman!!!!!

L'esperit esplaienc ha arribat fins a Brussel.les! Dijous passat després del meu examen per obtenir el certificat de nivell debutant de Francès, vaig sortir escopetejada de l'Alliance Français perquè aquell mateix dijous havia rebut un sms del Lluís (el meu germà gran) anunciant la imminent arribada a Brussel.les d'ell i el Pau (germà petit)! La tarda al laboratori la vaig passar amb molts nervis, tenia ganes de veure'ls de nou.

Primer vaig trobar-me amb el Lluís i mentre esperàvem al Pau que sortia per una altra boca de metro vaig girar el cap en sentir soroll de maletes, em vaig firar, i... allí estaven: el Garreta i l'Aixalà (Blanca Aixalà) i de cop dos persones més corrent em van abordar... la Mercè i... l'Oriol!!!! Mare meva... que fuerte me parece!!!! El Lluís, m'havia pres ben bé el pel (gràcies)!

D'aquesta manera van començar els seus 3'5 dies a Bélgica i així també començaven per mi uns 3'5 dies intensos, i plens d'anècdotes (evidentment).

Els nois, es van allotjar a l'Hostal Derby a 10 minuts de casa on vam dormir la resta. El dijous vam sopar a casa on van conèixer a totes les components del pis, després de tanta intriga veient solament les fotos del blog. Va ser una estona molt distesa i en la que s'intuien uns dies estupendos.

Divendres, la seva destinació era Gent i la meva la Coca-Cola tot i que jo vaig trobar el camí amb més facilitat que ells perquè segons van dir van tardar força en sortir de Brussel·les, ells s'ho van passar força més bé (crec). A la tarda ens vam trobar tots per menjar un deliciós gofre (Jofre, pels amics), passejar per la Grand Place, veure el nen que fa pipí i anar a sopar a un lloc que vam decidir unànimement que era molt bonic i mooooolt bo! Amb energia carregada ens vam dirigir al bar que anomeno bar dels mapes i que ja he comentat anteriorment. Va ser una estona molt divertida!

I el dia següent: Brussel·les! Amb no gaires forces... però les suficients el dissabte aviadet ja els vaig fer començar a caminar, 10 minuts i el Palau Reial (feien una desfilada militar perquè era el dia de la Dinastia), 10 minuts i el Parc de Brussel·Les, 10 minuts i la Catedral (ja estaven agotats...), 10 minuts i el Parlament, 10 minuts i... Brussel·les ja l'havíem pràcticament vist tota. Després a 10 minuts, vam parar a menjar "frites" (patates fregides, fetes a lo belga) i vam experimentar un dinar a lo belga. A menys de 10 minuts vam arribar a casa, per descansar una estoneta, agafar forces i tornar a caminar amunt i avall per Sablon fins trobar una creperie per casualitat, un lloc molt bonic on per sort els turistes no hi arriben... i així doncs vam sopar en horari també belga. I com que l'energia no se'ns acabava vam anar al Karaoke una estoneta... fins que vam tornar a casa per fer les maletes... el moment crític arribava... marxaven...

Ja han marxat! A les 4 del matí han marxat... i ara tinc un record estupendo... Moltes gràcies!

Durant aquests dies, ens hem en recordat de tots els que haguéssiu volgut venir però no vau poder... no us preocupeu tindreu xocolatines també!

N'estic segura que aquest és el començament de varios viatges!!!!!

FINS A LA PRÓXIMA!!!! (compte enrrera!)

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Has trigat deu minuts en escriure-ho?

Fins aviat!
PETONS

Txaro ha dit...

Jolineeeeeeeees!!! Quina enveeeeejaaaaa!! què waaaaaaaaaaaai!!! Què be que us ho heu passat!!! (no ho dubtava pas!!!)... m'hagués agradat veure la teva cara al veure'ls, salinas!!! jajajajajaaa.... em pregunto si debia ser similar a quan els castellers van fer la torre de vuit!... wnu, me n'alegro que us ho hagueu passat tan bé!! Ja tinc ganes de que algú m'ho expliqui amb detalls!!!! Quines fotos més fantàstiques, blanca!!! :)

Gaudeix molt del poc que et queda!!!!Una abraçada ben forta!!

tx

Txaro ha dit...

M'estava tornant a mirar les fotos i me pixava de riure!!!! ke foooort!!! jajajajaja... des del cono gegant! (és super autèntic que tants monis i ex-monis de l'esplai estiguin asseguts sobre un cono gegant!!!!... suposo que l'heu portat a lleida per les colònies??!!)... després, la de "colònies"... neeeeen!! quina xispa!!!! jajajaja... i finalment la de xina!! vamos, un completo!!! Cada vegada tinc més ganes de que s'acabi el PIR per poder fer un viatget com aquest!!!

Petoooons!!

Lluís ha dit...

Pròxima parada Lyon

Sara ha dit...

Me n'alegro molt que tot anés astupendo!!! Aquest cap de setmana ens ho han pogut explicar en primera persona i ens hem mort d'enveja.

Petonàs

Fruites visitants

Hit Counter